petak, 30. svibnja 2014.

Kako tumačiti snove

Snovi su govor naše podsvijesti. Dok spavamo podsvijest "slaže" utiske i prerađuje doživljeno. Ako se nalazimo u nekim nedoumicama ili čak problemima, podsvijest će neumorno tražiti rješenje tj. izlaz iz situacije. Naša podsvijest daleko lakše i brže dolazi do rješenja nego svijest. To je zato što je masa podataka iz čitavog našeg života memorirana u podsvijesti, te kombinirajući te informacije (kojih se svjesno više ne sjećamo) poput nekog sofwarea ona pronalazi najoptimalniji izlaz iz problematične situacije. Ili nam putem simboličnih slika i događaja koje sanjamo rasvjetljuje nešto nejasno, npr. neku osobu ili nečije za našu svijest skrivene pobude i slično...
Znači, kad god nas nešto muči, obratimo pažnju na snove jer u njima su nam dati dragocjeni putokazi tipa "Kuda krenuti dalje" kao i generalni ključ rješenja naših nedoumica i problema.

Najprije zapamtimo dvije stvari:
1. U danima kada imamo neki problem u realnom životu, snovi će nam uvijek reflektirati aktualnu SADAŠNJOST. Čak i kada sanjamo nešto što se davno desilo, zapamtite - to je simbolična slika vaše sadašnje situacije.

2. Obratite pažnju na kraj sna, jer tu nam se nalazi također na simboličan način prikazano rješenje tj. izlaz iz situacije.

Primjer jednog sna:
Prije par godina sam se našla u konfliktnoj situaciji sa jednom prijateljicom. Pošto nisam točno znala što mi je činiti (dali da još jednom razgovaram sa njom o svemu ili to ne bi imalo nikakve svrhe) desilo se da sam jedne noći sanjala svog oca. On je umro još davne 1998. Sanjam da je vrijeme da idem na spavanje. Perem zube, presvlačim se i liježem u krevet. Odjedom osjetim kako rukom dodirujem nečiju hladnu, modru nogu i u tom trenutku znam da sam legla u krevet u kome leži i leš mog oca. Njegova glava je na jastuku koji je naspram moga, kod mojih nogu.
Maksimalno uplašena iskačem iz kreveta i pitam se kako mi se moglo desiti da legnem u krevet sa lešom? Zašto mi nitko nije rekao da je tata umro? Tražim svoga brata, odjednom je i on u mom snu, i govorim mu kako pod hitno moramo sahraniti tatu, ne može nikako ostati tu, u mom krevetu, da leži! Time se san završava.

Tumačenje:
Kada sam se probudila bilo mi je jasno da je prva stvar koju trebam učiniti je udaljiti se od te osobe. Brzo i radikalno. Drugi korak je - sahraniti je. Nije joj mjesto pored mene, nego na groblju. (To što ležimo jedno naspram drugog je na simbolički način prikazano da prijateljica i ja živimo svaka svojim životom, svaka na svojoj strani, ali da se međusobno dodirujemo. Pošto dijelimo čak i isti krevet, to znači da smo jako bliske.) Sve je baš tako i bilo. No, konflikt koji sam sa njom imala je bio fatalan. Doveo je u pitanje moju sliku o njoj kao o osobi. Dali je ona baš stvarno toliko pokvarena kako sam je doživjela u realnosti u toj određenoj situaciji? Odgovor je da, jeste (hladna, a i crvi su već počeli da je jedu). Jedino ispravno što trebam učiniti je zaboraviti to prijateljstvo, zaboraviti tu osobu i potpuno je eliminirati iz svog života. To je poruka koju sam kroz san dobila od svoje podsvijesti...


Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.